Yhteistyökumppaneiden jäsenetuja

Bailamama -Venus kuntoon uutuuskirja nyt jäsenhintaan 22,50€!

Liikunta- ja hyvinvointikustannusyhtiö Fitra tarjoaa Kätilöliiton jäsenille mahdollisuuden tilata jäsenetu hintaan 22,50€ (OVH 29,90€) kotiin toimitettuna uutuuskirjan Bailamama -Venus kuntoon.

Bailamaman Venus kuntoon on tarkoitettu kaikille synnyttäneille naisille - Ei haittaa vaikka synnytyksestä olisi jo pidempikin aika. Kirjan opit sopivat, oli synnytyksestä kulunut muutama kuukausi tai vuosikymmeniä.

Venus kuntoon opastaa sinut käytännön läheisesti askel kerrallaan kohti vahvempaa ja kiinteämpää keskivartaloa. Kirjassa opastetaan Bailamaman tiimin fysioterapeuttien, kätilöiden ja lääkäreiden kanssa yhteistyössä kehittämä viisiportainen menetelmä jonka avulla saat vahvat lantionpohjan lihakset ja kiinteän keskivartalon turvallisesti ja tehokkaasti. Ohjeet perustuvat palkittuun ja jo tuhansien naisien käyttämään Bailamama-menetelmään, joka valittiin vuoden liikuntatuotteeksi v. 2014.

Kirja sopii niin äidille kuin tyttärellekin. Hyödyt kirjasta, vaikka synnytyksestä olisi jo vuosia. Pienten lasten äidit saavat lisäksi ideoita, kuinka treenata vauvan kanssa heidän motoriikkaansa ja kehitystänsä tukien.

Kätilöliiton jäsenet voivat tilata kirjan suoraan kustantajan verkkokaupasta oheisesta linkistä hintaan 22,50€ kotiin toimitettuna.

Päivänsäde
Kätilökoulutuksen 200-vuotisjuhlakoru

Päivänsäde

Suomen Kätilöliitto - Finlands Barnmorskeförbund ry on Suomen vanhimpia alan ammatillis-aatteellisia järjestöjä. Vuonna 2016 tulee kuluneeksi 200 vuotta siitä, kun Turussa perustettiin ensimmäinen kätilökoulutusyksikkö. Juhlavuoden kunniaksi Kalevala Koru on valmistanut Päivänsäde-riipuksia, joita koristaa tummansininen spinellikivi. Osa korun myyntituotosta lahjoitetaan Pelastakaa Lapset ry:lle.
Siirry tästä Kalevala Korun verkkokouppaan

Hei

Tiesitkö, että Viking Line on lisännyt lähtöjä Helsinki-Tallinna-reitille? Heinäkuussa lähtöjä on 12 päivässä! Viking XPRS:n ohella reitillä liikennöi nopea katamaraani Viking FSTR. Miltä kuulostaisi shoppailupäivä Tallinnassa omien aikataulujesi mukaan? Voit myös nauttia kesäpäivästä merellä 6 tunnin Piknik-päiväristeilyllä Gabriellalla ja Mariellalla, jotka liikennöivät kuumimpana lomakautena Tukholman lisäksi myös Tallinnaan.

Ohessa yrityksenne käyttöön Viking Linen sähköiset arvokuponkitarjoukset. Kupongit ovat voimassa 1.7.-6.8. Päiväristeilyllä Tallinnaan ja Piknik-päiväristeilyllä Helsingistä. Katso tarkemmat tiedot kupongeista. Arvokupongit ovat vapaasti koko henkilökunnan käytettävissä, joten voit ladata ne esim. yrityksesi intranetiin.

Kupongit ovat oheisen linkin takana, lataa ne itsellesi ja varaa paikkasi pian.

Arvokuponki >>

Kesäisin terveisin,
VIKING LINE ABP

Osoitelähde: Viking Line Abp:n asiakasrekisteri

Hej

Visste du att Viking Line har utökat antalet avgångar mellan Helsingfors och Tallinn? I juli har vi upp till 12 avgångar om dagen! Vid sidan av Viking XPRS trafikerar snabba katamaranen Viking FSTR och på högsommaren kommer Sverigebåtarna Gabriella och Mariella att åka till Tallinn en sväng under dagen, innan de återvänder till Stockholm. Nu kan du m.a.o. välja din tidtabell för din Tallinnresa helt enligt egna önskemål - eller också väja att inte alls gå i land och istället njuta av en 6 timmars Picknickdagskryssning.

Bifogat finner du Viking Lines e-värdekuponger för ert företag. Kupongerna gäller 1.7-6.8 på Dagskryssningarna till Tallinn och Picknickdagskryssningen från Helsingfors. Närmare information på kupongerna. Värdekupongserbjudandena är fritt tillgängliga för hela personalen, så du kan ladda dem t.ex. till ditt företags intranät.

Kupongerna kan laddas via länken - sedan återstår bara att boka din resa och njuta av sommarhavet!

Värdekupong >>

Sommarhälsningar,