Yhteistyökumppaneiden jäsenetuja

Bailamama -Venus kuntoon uutuuskirja nyt jäsenhintaan 22,50€!

Liikunta- ja hyvinvointikustannusyhtiö Fitra tarjoaa Kätilöliiton jäsenille mahdollisuuden tilata jäsenetu hintaan 22,50€ (OVH 29,90€) kotiin toimitettuna uutuuskirjan Bailamama -Venus kuntoon.

Bailamaman Venus kuntoon on tarkoitettu kaikille synnyttäneille naisille - Ei haittaa vaikka synnytyksestä olisi jo pidempikin aika. Kirjan opit sopivat, oli synnytyksestä kulunut muutama kuukausi tai vuosikymmeniä.

Venus kuntoon opastaa sinut käytännön läheisesti askel kerrallaan kohti vahvempaa ja kiinteämpää keskivartaloa. Kirjassa opastetaan Bailamaman tiimin fysioterapeuttien, kätilöiden ja lääkäreiden kanssa yhteistyössä kehittämä viisiportainen menetelmä jonka avulla saat vahvat lantionpohjan lihakset ja kiinteän keskivartalon turvallisesti ja tehokkaasti. Ohjeet perustuvat palkittuun ja jo tuhansien naisien käyttämään Bailamama-menetelmään, joka valittiin vuoden liikuntatuotteeksi v. 2014.

Kirja sopii niin äidille kuin tyttärellekin. Hyödyt kirjasta, vaikka synnytyksestä olisi jo vuosia. Pienten lasten äidit saavat lisäksi ideoita, kuinka treenata vauvan kanssa heidän motoriikkaansa ja kehitystänsä tukien.

Kätilöliiton jäsenet voivat tilata kirjan suoraan kustantajan verkkokaupasta oheisesta linkistä hintaan 22,50€ kotiin toimitettuna.

Päivänsäde
Kätilökoulutuksen 200-vuotisjuhlakoru

Päivänsäde

Suomen Kätilöliitto - Finlands Barnmorskeförbund ry on Suomen vanhimpia alan ammatillis-aatteellisia järjestöjä. Vuonna 2016 tuli kuluneeksi 200 vuotta siitä, kun Turussa perustettiin ensimmäinen kätilökoulutusyksikkö. Juhlavuoden kunniaksi Kalevala Koru valmisti Päivänsäde-riipuksia, joita koristaa tummansininen spinellikivi. Osa korun myyntituotosta lahjoitettiin Pelastakaa Lapset ry:lle.

Korua ei toistaiseksi ole myynnissä. Tarkempia tietoja voi kysyä suoraan Kalevala Koruilta.