Tilanne 15.1.2018

Jäsenyyteen liittyvät yhteydenotot pyydetään osoitteeseen jasenasiat@suomenkatiloliitto.fi Kaikissa yhteydenotoissa ilmoitathan jäsennumerosi, joka löytyy jäsenmaksulaskusta, sähköisestä jäsenkortista ja Kätilölehden osoitekentästä (7-numeroinen luku)

Jäsenmaksuajossa sattuneen, meistä riippumattoman virheen vuoksi jäsenistölle lähti lasku ensin väärällä summalla. Uusi lasku on lähetetty paperipostina ja siinä on uusi viitenumero. Jos maksoit jo ensimmäisellä laskulla ja väärällä summalla, niin erotus tulisi maksaa uuden saamasi laskun viitenumeroa käyttäen!

Jos laskussasi on väärä jäsenlaji, ilmoita oikea jäsenlajisi yllä olevaan osoitteeseen.

o Mikäli kyseessä on esim äitiys- tai hoitovapaa, ilmoita äitiysvapaan alkamis- ja päättymispäivämäärät sekä mahdollisen hoitovapaan päättymispäivämäärä. Ilmoitettuasi em tiedot, voit maksaa alennetun jäsenmaksun käyttäen saamasi jäsenmaksulaskun (se uudempi) viitenumeroa. Jos et ole saanut uutta laskua, voit pyytää toimistolta sähköistä jäsenmaksulaskua.

o Mikäli olet palannut äitiys- tai hoitovapaalta tai työllistynyt, mutta laskussasi on alennettu summa, ilmoita muutoksen alkamispäivämäärä ja sen jälkeen voit maksaa täysimääräisen jäsenmaksun käyttäen saamasi jäsenmaksulaskun (se uudempi) viitenumeroa. Jos et ole saanut uutta laskua, voit pyytää toimistolta sähköistä jäsenmaksulaskua.

o Mikäli olet jäänyt työttömäksi tai eläkkeelle, ilmoita alkamispäivämäärä ja voit maksaa alennetun jäsenmaksun käyttäen saamasi jäsenmaksulaskun (se uudempi) viitenumeroa. Jos et ole saanut uutta laskua, voit pyytää toimistolta sähköistä jäsenmaksulaskua.

o Mikäli nimesi ja/tai osoitteesi on muuttunut, voit ilmoittaa uudet tiedot osoitteeseen jasenasiat@suomenkatiloliitto.fi

o Mikäli haluat erota Kätilöliitosta: ilmoita asiasta vapaamuotoisella viestillä, jossa mainitset nimesi, jäsennumerosi ja ilmoitat eroavasi. Saat kuittauksen viestiisi täältä toimistolta ja sen jälkeen voit hävittää saamasi jäsenmaksulaskun.