Koulutukset & tapahtumat

Ilmoittautumisellasi annat suostumuksesi tapahtuman järjestäjälle käyttää tietojasi tämän tapahtuman osallistujarekisterissä. Tietoja käytetään ennakkomateriaalin lähettämiseen ja muuhun tapahtumasta tiedottamiseen, tapahtumahallintaan sekä laskutukseen. Tietoja säilytetään tapahtuman jälkeen osallistumisen todentamista ja palautekyselyä varten. Tiedot poistetaan tapahtuma- ja koulutusrekisteristä tietosuojapolitiikan mukaisesti määräajassa. Ilmoittautuminen koulutuksen alla olevasta linkistä.Ekologisista syistä olemme siirtyneet toimittamaan koulutusten materiaalin sähköisesti. Koulutusmateriaali toimitetaan osallistujille ilmoittautumisen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen noin 2 viikkoa ennen koulutusta.

KÄTILÖLIITON KOULUTUKSET 2020

SEKSUAALITERVEYS2020 WEBINAARI 29.-30.10.2020

Koulutuspäivät tullaan toteuttamaan!

Koulutuspäivien OHJELMA

Koulutuksen keskeisenä teemana seksuaalisuus elämän eri vaiheissa. Koulutuksen kautta saat ammattilaisena lisää tietoa seksuaaliterveydestä ja työvälineitä sen edistämiseksi.

Ilmoittaudu tästä Seksuaaliterveys2020 -webinaariin

Myös ryhmänä ilmoittautuminen on mahdollista, (5 osallistujaa neljän hinnalla, Kätilöliiton
jäsenyyttä ei edellytetä ryhmän jäseniltä). Edellytyksenä on yksi maksaja ja
yksi sähköpostiosoite, johon osallistumislinkki toimitetaan.

Ryhmäilmoittautuminen tästä linkistä

Koulutuspäivät toteutetaan! Ilmoittautumisia otetaan edelleen vastaan, kannattaa ilmoittautua mahdollisimman pikaisesti.

Koulutuspäivien osallistumishinta:

Suomen Kätilöliiton jäsenet: 2 päivää 199€ + alv 24%, 1 päivä 109€ +alv 24%
muut kuin jäsenet: 2 päivää 219€ + alv 24%, 1 päivä 119€ +alv 24%

Ryhmähinta 796€ + alv 24% (5 osallistujaa neljän hinnalla)

Osallistumisen peruutusehdot

Mikäli osallistuminen peruutetaan vähintään 14 päivää ennen tapahtuman alkua, veloitamme toimistokuluina 15% + alv 24% osallistumismaksusta. Tämän jälkeen osallistumismaksu veloitetaan täysimääräisenä. Peruutus tulee tehdä kirjallisesti (sähköpostikin käy). Osallistumisoikeus on mahdollista siirtää toiselle henkilölle, vaihdoksesta tulee ilmoittaa ennen koulutuspäiviä Kätilöliiton toimistoon.

NÄYTTEILLEASETTAJANA WEBINAARISSA

Näytteilleasettajille tarjoamme näkyvyyttä virtuaalinäyttelyssä! Tutustukaa alla olevista linkeistä:

Kutsu näytteilleasettajille Seksuaaliterveys 2020 webinaariin

Virtuaalinäyttevaraus tästä linkistä.

Koulutukset 2021

• Nainen ja Terveys 2021; 11.-12.2.2021 Radisson Blu Seaside, Helsinki
  • Synnytysseminaari 2021: 25-26.3.2021 Holiday Club Tampereen Kylpylä
  • Kätilöpäivät 2021; 7.5.2021 Radisson Blu Seaside, Helsinki

koulutuspäivien ohjelma julkaistaan ja ilmoittautuminen avataan myöhemmin