Koulutukset & tapahtumat

Ilmoittautumisellasi annat suostumuksesi tapahtuman järjestäjälle käyttää tietojasi tämän tapahtuman osallistujarekisterissä. Tietoja käytetään ennakkomateriaalin lähettämiseen ja muuhun tapahtumasta tiedottamiseen, tapahtumahallintaan sekä laskutukseen. Tietoja säilytetään tapahtuman jälkeen osallistumisen todentamista ja palautekyselyä varten. Tiedot poistetaan tapahtuma- ja koulutusrekisteristä tietosuojapolitiikan mukaisesti määräajassa.
Ilmoittautuminen koulutuksen alla olevasta linkistä.
Ekologisista syistä olemme siirtyneet toimittamaan koulutusten materiaalin sähköisesti. Koulutusmateriaali toimitetaan osallistujille ilmoittautumisen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen noin 2 viikkoa ennen koulutusta.

Opetus- ja kulttuuriministeriön toimeksiannosta Tilastokeskus velvoittaa meitä keräämään enemmän tilastotietoja koulutuksista vuoden 2019 ajan. Tietojen keruu tapahtuu koulutuspäiviemme aikana kiertävällä paperisella lomakkeella, johon vastataan anonyyminä. Mikäli osallistut vuoden 2019 aikana myös johonkin muuhun Kätilöliiton koulutukseen, ei sinun tule uudelleen lomaketta täyttää.

KÄTILÖLIITON KOULUTUKSET 2020

Nainen ja Terveys 2020, 19.–20.3.20 Original Sokos Hotel Presidentti, Helsinki

Koulutuspäivien OHJELMA

Imoittautumistiedot