Koulutukset & tapahtumat

Ilmoittautumisellasi annat suostumuksesi tapahtuman järjestäjälle käyttää tietojasi tämän tapahtuman osallistujarekisterissä. Tietoja käytetään ennakkomateriaalin lähettämiseen ja muuhun tapahtumasta tiedottamiseen, tapahtumahallintaan sekä laskutukseen. Tietoja säilytetään tapahtuman jälkeen osallistumisen todentamista ja palautekyselyä varten. Tiedot poistetaan tapahtuma- ja koulutusrekisteristä tietosuojapolitiikan mukaisesti määräajassa.
Ilmoittautuminen koulutuksen alla olevasta linkistä.
Ekologisista syistä olemme siirtyneet toimittamaan koulutusten materiaalin sähköisesti. Koulutusmateriaali toimitetaan osallistujille ilmoittautumisen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen noin 2 viikkoa ennen koulutusta.

Opetus- ja kulttuuriministeriön toimeksiannosta Tilastokeskus velvoittaa meitä keräämään enemmän tilastotietoja koulutuksista vuoden 2019 ajan. Tietojen keruu tapahtuu koulutuspäiviemme aikana kiertävällä paperisella lomakkeella, johon vastataan anonyyminä. Mikäli osallistut vuoden 2019 aikana myös johonkin muuhun Kätilöliiton koulutukseen, ei sinun tule uudelleen lomaketta täyttää.

KÄTILÖLIITON KOULUTUKSET 2019

NAINEN JA TERVEYS 2019
21.-22.3.2019, Helsinki, Paasitorni

Koulutus naistentaudeista
ja seksuaali- ja
lisääntymisterveydestä.

Ohjelma ja lisätiedot

SYKSYN KOULUTUKSET

Koulutuspäivien ohjelmat julkaistaan niiden valmistuttua

Kätilöpäivät ja juhlaseminaari 19.–20.9.2019 Crowne Plaza Helsinki Hesperia

Synnytysseminaari 2019 ; 21.–22.11.2019 Tampere, Holiday Club Tampereen kylpylä

KÄTILÖN TIKKI - välilihan hoito ja episiotomian ompelu
Työpaikallesi tilattava koulutus kaikille kätilöille.