Koulutukset & tapahtumat

Ilmoittautumisellasi annat suostumuksesi tapahtuman järjestäjälle käyttää tietojasi tämän tapahtuman osallistujarekisterissä. Tietoja käytetään ennakkomateriaalin lähettämiseen ja muuhun tapahtumasta tiedottamiseen, tapahtumahallintaan sekä laskutukseen. Tietoja säilytetään tapahtuman jälkeen osallistumisen todentamista ja palautekyselyä varten. Tiedot poistetaan tapahtuma- ja koulutusrekisteristä tietosuojapolitiikan mukaisesti määräajassa. Ilmoittautuminen koulutuksen alla olevasta linkistä.Ekologisista syistä olemme siirtyneet toimittamaan koulutusten materiaalin sähköisesti. Koulutusmateriaali toimitetaan osallistujille ilmoittautumisen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen noin 2 viikkoa ennen koulutusta.

KÄTILÖLIITON KOULUTUKSET 2020

Nainen ja Terveys 2020, Helsinki

Koulutuspäivien OHJELMA

Suomen Kätilöliitto – Finlands Barnmorskeförbund ry siirtää 19.-20.3.2020
pidettäväksi suunnitellut Nainen ja Terveys 2020 -koulutuspäivät
pandemiatilanteen vuoksi myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan. Olemme päätyneet tähän, koska terveydenhoitohenkilökunnan työpanosta tarvitaan muualla.

Toimimme yleisten ohjeistusten mukaan.

Uusi päivämäärä julkaistaan mahdollisimman pian, kaikkiin osallistujiin olemme yhteydessä sähköpostitse.

Raskaus, Lapsivuode ja Vauva 2020, Scandic Tampere City

Suomen Kätilöliitto – Finlands Barnmorskeförbund ry siirtää 6.-8.5.2020
pidettäväksi suunnitellut Raskaus, lapsivuode ja vauva 2020 -koulutuspäivät

Toimimme yleisten ohjeistusten mukaan.

Koulutuspäivien OHJELMA

Voit osallistua yhteen, kahteen tai kolmeen koulutuspäivään.

• Seksuaaliterveys 2020; 29.-30.10.2020 Vantaa OrIginal Sokos hotel
    koulutuspäivien ohjelma julkaistaan ja ilmoittautuminen avataan myöhemmin

• Synnytysseminaari 2020, 19.–20.11.20 Holiday Club Tampereen Kylpylä koulutuspäivien ohjelma julkaistaan ja ilmoittautuminen avataan myöhemmin